ISH Frankfurt 2023 uudised
INBANI
Note Design Studio kollektsioon “Ease” – Kollektsioon, mis on loodud õnne- ja rahuhetkedeks.
Vannituba on unikaalne paik kodus – ainus ruum, kus saad nautida privaatsust ja rahu. Iga päev algab ja lõpeb vannitoas, mistõttu on kollektsioon loodud toetama neid erilisi isiklikke heaoluhetki. Mõtestades vannituba rahu- ja iseolemisepaigana, sündis kollektsioon, mille eesmärk on rõhutada toodete funktsionaalsust ja lihtsust. Vannituppa minnes saad end välja lülitada ülejäänud maailmast ning olla tuttavas ja lihtsas keskkonnas, kus on võimalik oma tegevusi nautida tänu lihtsatele liigutustele, eemal välismaailma murest ja kärast.
“Ease” püüab tabada õnnetunnet läbi looduslikkuse ja lihtsuse. Kollektsiooni omavahel vastanduvad baasvormid ning ühetaoline valik pehmeid ja looduslikke materjale lausa kutsuvad lõõgastuma.
AXOR
Axor One kollektsiooni uus toon Matt White
Populaarse “Axor One” kollektsiooni minimalistlikud ja elementaarsed vormid mõtestavad ümber tuntud baasvormid ja toovad ajatu disaini vannituppa. Seda rõhutab uus Matt White toon, mis laiendab “Axor One’i” pinnaviimistlusvalikuid ning mis on hetkel üks olulisimaid trendivärve disaini- ja sisearhitektuurimaailmas. Barber Osgerby poolt loodud “Axor One” kollektsioon väljendab pühendumist lihtsusele ning keskendub baasvormide ümbermõtestamisele läbi põhjalike uuenduste.
Kollektsiooni iseloomustavad peened siluetid, lamedad pinnad, kumerad servad ja tasakaalus proportsioonid. “Axor” sarja minimalistliku ja funktsionaalse disaini rõhutamiseks oli Matt White tooni lisamine ainus loogiline järgmine samm.
Villeroy & Bochi segistid
Stiil, mis kohtub kvaliteediga
Villeroy & Boch esitles ISH Frankfurdi messil esmakordselt oma segistite kollektsiooni. Uued segistid peegeldavad kõike Villeroy & Bochile ainuomast – maitset, stiili ja kvaliteeti ka kõige nõudlikumates tingimustes. Nüüd võid leida kõik oma vannitoa planeerimise ja paigaldamise jaoks vajaliku ühest kohast – kõik omavahel täiuslikult harmoneerumas.
TOTO
TOTO esitleb sanitaartooteid, mis keskenduvad mugavusele ja tervislikule eluviisile ning mis on kooskõlas “Life Anew” brändilubadusega. Ettevõtte eesmärk on muuta igapäevased rituaalid rikastavateks kogemusteks, võimaldades kõigile juurdepääsu uuele elukvaliteedile. TOTOt peetakse üheks juhtivaks uuendusliku vannitoakeraamika arendajaks. Ettevõte pakub ISH messil võimalust tutvuda nii oma peamise tootega WASHLET kui ka muude põnevate tootearendustega. Ettevõtte tugev pühendumus toodete jätkusuutlikkusele, mis väljendub ka nende teadus- ja arendustegevuses, mängib selles kontekstis olulist rolli.
Viimase 40 aasta jooksul on Jaapanis loodud mitmeid erinevaid WASHLETi versioone, mis on levinud üle kogu maailma. Toote on kõikjal populaarseks muutnud selle hügieenilisus, vastupidavus ja ressursisäästlikkus. TOTO on müünud juba üle 60 miljoni WASHLET mudeli kogu maailmas – ettevõtete andmete põhjal on see suurim kogus, võrreldes teiste tootjatega.
TOTO tutvustab tänavusel ISH messil toodet NEOREST WX. WASHLETiga ühendatud nutitualeti prototüüp on TOTO üks kõrgkvaliteetsemaid tooteid. WASHLETiga integreeritud NEORESTi tualettpott kombineerib uuenduslikku disaini tipptasemel tehnoloogiaga ning on Jaapani tootja seni kõige innovatiivsem toode. Puhta kuju ja vormiga NEOREST WXis on õrnalt kumera disaini saavutamiseks kasutatud keraamika loomulikku siledust, mis toob vannituppa õdusust. Voolujooneline ja lihtne NEOREST WX on täiuslik lisandus igasse vannituppa.